Kup lub wynajmij urządzenie

Jak kupić?

Oferujemy dwie możliwości. Można zakupić lub wynająć Automatyczną Recepcję.

WYNAJMIJ

Wynajmij Automatyczną Recepcję dla swojego obiektu noclegowego na preferowany okres czasu. W tym rozwiązaniu obowiązuje stała miesięczna opłata. Wybór dłuższej umowy oznacza niższą miesięczną ratę.

Opłaty przy wynajmie Automatycznej Recepcji:

  • abonament za urządzenie. Miesięczna opłata, której wysokość uzależniona jest od liczby kluczy/skrytek w urządzeniu.

     

  • jednorazowa opłata aktywacyjna, która zawiera instalację systemu, uruchomienie oraz szkolenie z obsługi dla administratorów. Wysokość opłaty zależy od wybranych opcji konfiguracji.

Co zawiera najem urządzenia?

  • spersonalizowane urządzenie. Automatyczna Recepcja jest dostosowana do potrzeb obiektu: kolor obudowy, ilość pokoi, dostępne dodatki. Wybór wielkości urządzenia i wybranych modułów należy do klienta,
  • oprogramowanie zintegrowane z nadrzędnym programem CMR. Można go używać zarówno na telefonie, jak i laptopie,
  • wsparcie zdalne i obsługę serwisową. Obsługa techniczna naszej firmy jest do dyspozycji w okresie gwarancji (w standardzie 24 miesiące).
  • gwarancja przez cały czas trwania umowy
  • po 5 latach najmu istnieje możliwość wykupu urządzenia na własność za symboliczną złotówkę lub otrzymanie nowego urządzenia na preferencyjnych warunkach (umożliwiamy podpisanie umowy dotyczącej serwisowania urządzenia, kosztów najmu już nie ma).

Czego nie zawiera najem urządzenia?

Nie oferujemy oprogramowania CRM (Channel Manager). Automatyczna Recepcja współpracuje z nadrzędnym oprogramowaniem i zostanie z nim zintegrowana, natomiast jego wybór i zakup pozostaje w gestii właściciela obiektu. 

KUP

Możesz zakupić i mieć na własność Automatyczną Recepcję. Urządzenie dożywotnio należy do Ciebie. Za recepcję płacisz raz, nie ma żadnych późniejszych opłat.

Opłaty przy zakupie Automatycznej Recepcji:

  • jednorazowa opłata za urządzenie. Koszt spersonalizowanego specjalnie dla Ciebie urządzenia, ustalamy po wyborze ilości kluczy/skrytek i opcji dodatkowych,
  • jednorazowa opłata aktywacyjna, która zawiera instalację systemu, uruchomienie oraz szkolenie z obsługi dla administratorów.

Co zawiera zakup urządzenia?

  • spersonalizowane urządzenie. Automatyczna Recepcja jest dostosowana do potrzeb obiektu: kolor obudowy, ilość pokoi, dostępne dodatki. Wybór wielkości urządzenia i wybranych modułów należy do klienta,
  • oprogramowanie zintegrowane z nadrzędnym programem CMR. Można go używać zarówno na telefonie, jak i laptopie,
  • wsparcie zdalne i obsługę serwisową. Obsługa techniczna naszej firmy jest do dyspozycji w okresie gwarancji (w standardzie 24 miesiące).

Czego nie zawiera kupno urządzenia?

Nie oferujemy oprogramowania CRM (Channel Manager). Automatyczna Recepcja współpracuje z nadrzędnym oprogramowaniem i zostanie z nim zintegrowana, natomiast jego wybór i zakup pozostaje w gestii właściciela obiektu.